- Lasse Bræmer
- Ansat siden 2017
- Ejendomsserviceteknikker
-
Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?
Jeg er tekniker på Scandic Sydhavnen. Det betyder, at jeg står for alt forefaldende arbejde inden for det tekniske på hotellet, dvs. reparationer på værelser, gæste- og medarbejderområder, vedligehold af grønne arealer, pasning af varmeanlæg, teknisk service til konferencegæster og meget andet.
-
Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?
Jeg ved aldrig rigtig, hvad dagen bringer. Opgaver af enhver art kan komme når som helst og skal løses på lige fod med alt andet. Samtidig skal det gå stærkt, da vi lever af at give god service. Det gør det vildt spændende!
-
Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?
Jeg bruger min uddannelse fuldt ud. Jeg har i min uddannelse lært alt om bygningsvedligeholdelse, som jeg jo bruger i dagligdagen til at få hotellet til at køre.
-
Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde i Scandic?
At sætte gæsterne i fokus og give dem en god oplevelse, altid blive mødt af smil fra både kollegaer og gæster samt min helhedsforståelse fra hotellet.
-
Hvorfor er Scandic en attraktiv organisation for dig at arbejde i?
Scandic er som en ekstra familie. Når man træder inden for, føler man sig hjemme, og sammenholdet mellem os kolleger er helt unikt. Scandic tilbyder mig spændende udfordringer og gode kurser, så jeg altid er klædt godt på til mit arbejde.