-
Louise Feld Petersen
- 28 år
- Ansat siden 2017
- Professionsbachelor i International handel og markedsføring
-
Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?
Som salgs- og marketingassistent sidder jeg med en del af ansvaret for vores industrielle segment i Danmark, hvor primært fokus er vores to vedligeholdssystemer INEXTIA og SERTICA.
Mine salgsopgaver er blandt andet at opretholde kontakten med leads, afholde salgsmøder, ad hoc-opgaver, udarbejdelse af kontrakter, forhandlinger og meget mere.
Jeg sidder samtidig til dagligt med marketingsopgaver i programmer som Google Ads, Word Press, Adobe, Analytics, ZOHO CRM, Campains, Tag Manager og mange flere.
Jeg har i denne stilling oparbejdet en spændende kobling mellem marketing og salg, som giver mig en uundværlig viden på begge områder.
-
Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?
En af mine største personlige udfordringer har altid været at skulle præsentere foran en større forsamling. Dette er noget jeg gerne har villet arbejde med og blive bedre til. Derfor er den mest udfordrende opgave at holde oplæg ved bl.a. brugergruppemøder, salgsmøder og andre konferencer/møder. Det er samtidig også en af de mest spændende opgaver, da jeg kan mærke at jeg udvikler mig utroligt meget inden for dette område.
Derudover er det altid spændende at finde nye strategier og tiltag inden for marketing. For noget tid siden valgte vi at sætte stor fokus på Google Ads, hvor jeg blev stillet den opgave at oprette dette helt fra bunden for vores systemer. Det er altid en god udfordring at skulle sætte sig ind i noget helt nyt, teste det af og implementere det i porteføljen over marketingsaktiviteter.
-
Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?
Jeg har i min uddannelse fået en generel forretningsforståelse, hvilket gør at jeg hurtigt kan sætte mig ind i kundens virksomhed og problemstillinger. Derudover har jeg på studiet selvfølgelig fået en masse begreber og metoder på plads, til at kunne udfordre opgaver og strategier i hverdagen.
-
Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Logimatic?
• Det er altid muligt at udfordre og forbedre sig selv inden for sine arbejdsområder.
• Sparring med kollegaer for altid at finde den rigtige vej for en given opgave.
• Der udvises respekt samt et godt fællesskab mellem kollegaer
Hvorfor er Logimatic en attraktiv organisation for dig at arbejde i?
Hos Logimatic er der et utroligt stærkt fællesskab, som tydeligt afspejler sig i det daglige samarbejde mellem kollegaer. Derudover, har man selv mulighed for at præge ansvarsområder og opgaver hen hvor ens personlige interesse ligger.