Hjælp os med at besvare vores store studievalgsundersøgelse - og vind et sæt Airpods!

Søg uddannelse 👉

Ruben Jacobsen, Account Manager, L'Oréal

Mød Ruben Jacobsen, der er Account Manager hos L'Oréal. Her kan du fået et indblik i Rubens hverdag, og hvilke arbejdsopgaver han har i sin rolle som Account Manager.

Loreal
Account Manager
  • Ruben Jacobsen
  • 25 år
  • Ansat siden december 2017
  • Master i Strategi, Organisation og Ledelse, Aarhus Univeritet

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder med salg som Account Manager for Netto, og det betyder, at jeg overordnet har jeg ansvaret for, at vi generer den planlagte omsætning og indtjenning på Netto. Arbejdsopgaverne spænder meget bredt, og der ligger en stor grad af planlægning bag det at lave et indsalg til en stor detailkæde som Netto. Mine primære opgaver ligger i at sammensætte en stærk kampagneplan på tværs af vores brands, som kan generer en stærk omsætning.

Derudover skal jeg forecaste på tværs af brands for at sikre produktionen af vores produkter, og så skal jeg løbende evaluere kampagnerne for at optimere den fremadrettede plan i samarbejde med min indkøber.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det mest udfordrende og spændende ved mit job er helt klart kontakten med min indkøber. Vi har som udgangspunkt samme målsætning om at maksimere vores plan ift. at genere mest mulig omsætning. Det udfordrende er, at indkøberen har flere leverandører, som alle har et ønske om at få en så stor andel af totalomsætningen i den pågældende detailkæde. Derfor handler det for mig om at bygge nogle stærke og fuldkomne indsalgsargumenter, baseret på dybdegående analyser i samarbejde med vores marketing afdeling, som sikre,  at mine initiativer bliver valgt fremfor konkurrentens.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg er uddannet inden for strategi, organisation og ledelse, som blandt andet har stor fokus på Stakeholder Management. Det er essentielt i et succesfuldt samarbejde med min indkøber, men også i det interne samarbejde med Supply Planning og Marketing, at jeg kan navigere iblandt diverse forespørgsler og deadlines.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos L'Oréal?

Det absolut vigtigste for mig er den frihed og det ansvar, jeg er givet i min stilling, selvom det forpligter og også stiller krav til mine kompetencer og min disciplin. Men det giver mest af alt en følelse af, at det er muligt at gøre en forskel og have en impact på den hverdag, jeg arbejder med.

Jeg synes også, at det er enormt vigtigt at arbejde i et sjovt og inspirende miljø med nogle mennesker, som brænder for deres arbejde. Samtidig er det vigtigt at have det sjovt sammen, og sammenholdet i L’Oréal er ret ekstraordinært.

  • Hvorfor er L'Oréal en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

L’Oréal er først og fremmest et godt sted at arbejde, fordi du får nogle helt fantastiske kollegaer og arbejder i et innovativt miljø med højt tempo. Derudover er L’Oréal verdens største beauty-virksomhed, og vi har den mest avancerede brand- og produktportefølje, som gør det enormt spændende at arbejde med fra et kommercielt perspektiv.

Læs mere om L'Oréal

Mød andre kandidater L'Oréal


Annoncer