Vi ved, at det er en stor beslutning at vælge uddannelse. Der er mange muligheder, og det er ikke altid til at forstå, hvad de forskellige kan og ikke kan give jer. Derfor har det aldrig været vigtigere med en platform som I kan drage nytte af.
Ligesom vi vil lære jer bedre at kende som besøgende på studentum.dk, gør vi også en dyd ud af at gøre de forskellige uddannelsesudbydere på siden opmærksomme på jeres brug af platformen. For os er det alfa og omega at tilbyde den bedste oplevelse på studentum.dk og derfor er Mystery Shopper 2023 en øvelse med jer in mente.
Brugerens mønster:
Hos studentum.dk tror vi på, at de bedste uddannelsesudbydere tager sig tid til at række personligt ud til potentielle studerende, der leder efter den helt rigtige uddannelse. Vores brugerundersøgelser viser, at I - vores besøgende- værdsætter en hurtig responstid; faktisk vil de fleste af jer helst svares samme dag, som I har lavet forespørgslen.
Selve øvelsen:
For at teste vores system og for at give vores udbydere en bedre forståelse for, hvordan vores system fungerer med forespørgsler til kurser, sendte vi en test-forespørgsel ud til alle vores udbydere. Vi valgte tilfældige kurser på udbydernes sider og sendte en anmodning om mere information om kurset, ligesom I ville gøre. Herefter tikkede responserne ind - og vi noterede udbydernes responstider og kommunikationskanal. Den viden, vil vi gerne dele med jer. Derfor får I her et overblik over, de 10 udbydere, der svarede hurtigst i dette års undersøgelse.
Vi er stolte over at kunne sige, at 77% af udbyderne svarede på deres henvendelser inden for en dag.
Hvilke udbydere reagerer hurtigst på deres forespørgsler?
De følgende udbydere endte i Top-10. Disse udbydere var gode til at række ud personligt, enten via telefon eller mail til potentielle kursister og reagerede særligt hurtigt. Udbyderne er præsenteret i alfabetisk rækkefølge nedenfor.
Detaljerne:
- 48 kursusudbydere blev kontaktet
- Alle henvendelser blev sendt om morgenen eller tidlig eftermiddagen
- Alle udbyderne modtog en anmodning om information på et af deres kurser samt et telefon nummer og e-mail, hvor de blev bedt om at tage kontakt for at få give mere information
- Auto-svar mails blev ikke regnet med i svarene. Efterfølgende opkald og emails blev noteret som et respons.