Startdato
Om uddannelsen
Masteruddannelse i International Healthcare Management
De udfordringer, som sundhedssektoren står over for, er nu globale. Det er af denne grund, at IUs masterprogram i International Healthcare Management lægger stor vægt på internationale aspekter og på, hvordan den globale sundhedsindustri fungerer. Kombinér praktiske færdigheder med dybdegående forskning i de økonomiske, politiske og sociale faktorer, der påvirker international sundhedspolitik og markeder. Bliv en ekspert i at optimere internationale sundhedssystemer.
Skil dig ud i mængden - Lær tysk gratis mens du studerer ved IU
I den globaliserede verden, vi lever i, kan det betale sig at være en ægte global borger. Det er derfor, IU International University of Applied Sciences tilbyder alle studerende tysktimer gratis. Uanset om du studerer online eller på campus, har du adgang til onlinekurser. Ved at benytte dig af denne mulighed kan du øge dine færdigheder, beskæftigelsesmuligheder og lønpotentiale og give dig selv muligheden for at arbejde for tyske virksomheder eller endda flytte til Europas største økonomi.
Ansøgning og adgangskrav
Når du har registreret dig og startet dine studier, vil du få adgang til nogle af dine kurser, baseret på den tidsmodel, du vælger. Du bliver først registreret som studerende, når 50 % af det samlede antal ECTS-point er gennemført. Du vil derefter have adgang til resten af dine kurser og kan fortsætte din uddannelse.
Adgangsdokumenterne skal leveres på engelsk eller tysk. Hvis de ikke er udstedt på et af disse to sprog, kræves en oversættelse. Hvis du har brug for at få dine dokumenter oversat, kan vi hjælpe dig ved at henvise dig til vores pålidelige oversættelsespartnere.
Eksamen og diplom
Master (120 ECTS):
1. semester
- International Health Systems
- Managing in a Global Economy
- Health Policy and Planning
- Strategic Management
- Healthcare Technology Assessment
- Advanced Research Methods
2. semester
- Health Economics
- Leadership
- Healthcare Financing
- Global Supply Chain Management
- Global Health
- Applied Statistics
3. semester
- Quality Assurance and Risk Management in Health
- Seminar: Managing People and Organisations
- Electives A
- Electives B
4. semester
- Master Thesis & Colloquium
Master (60 ECTS):
1. semester
- International Health Systems
- Managing in a Global Economy
- Healthcare Financing
- Advanced Research Methods
- Health Economics
- Seminar: Managing People and Organisations
2. semester
- Quality Assurance and Risk Management in Health
- Electives A
- Master Thesis & Colloquium
Muligheter for spesialisering
120 ects point-studenter - velg fordypningsemner på 20 ects point, og utvikler ferdigheter med en ekspert på ledelse av teknologi.
60 ects point-studenter - velg fordypningsemner på 10 ects point og fokuser på nøkkelaspektene ved IT-ledelse som best passer dine mål og karriereambisjoner.
Ta en titt på noen av alternativene du kan velge mellom:
- Digital Health
- Public Health
- Innovation in Pharma and Medical Technology
Videreuddannelse
Efter at have afsluttet studierne i International Healthcare Management vil du være kvalificeret til at arbejde med forskellige ansvarsområder inden for sundhedssektoren, baseret på dine præferencer. Da det er en bred branche i konstant udvikling, er efterspørgslen efter professionelt uddannede fagfolk altid høj.
Med en mastergrad i International Healthcare Management kan du arbejde som:
- Healthcare Management Consultant
- Product Manager
- International Regulatory Manager
Pris
Lys fremtiden op med op til 35 % rabat på dine studieafgifter!
Nu kan du spare op til 35 % på et studieprogram, der åbner for nye muligheder over hele verden. Rabat på online-studiemodellen op til 35 %.
Du kan starte når som helst og have 100 % fleksibilitet til at studere og tage dine eksamener!
IU University of Applied Sciences tilbyder kvalitetsuddannelser på bachelor-, master- og MBA-niveau med en helt ny tilgang. Vi har etableret flere campusser for studerende, der ønsker at gennemføre deres studier på stedet, men tilbyder også vores programmer online til fjernundervisning....