Hjælp os med at besvare vores store studievalgsundersøgelse - og vind et sæt Airpods!

Søg uddannelse 👉

Malene Kristine Sødergren, Studentermedhjælper, KOM-KBH A/S

Mød Malene, der er studentermedhjælper hos KOM-KBH. Her har hun bl.a. ansvaret for al kommunikation via virksomhedens sociale medier samt tekstforfatning til hjemmeside.

KOM-KBH A/S
Studentermedhjælper
  • Malene Kristine Sødergren
  • Ansat siden april 2018
  • HA. (Kom) Erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation, CBS

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg har ansvaret for al kommunikation via vores sociale medier og hjemmeside, hvor jeg er ansvarlig for at forfatte alt tekst til vores eksisterende platforme. Derudover sammensætter jeg videoer og billeder som den kreative del af arbejdet.

Herudover supporterer jeg administrationen og ledelsen med både praktiske og administrative arbejdsopgaver, der har henholdsvis økonomisk, administrativ og praktisk karakter.

Mit arbejdsområde spænder meget bredt, så det er svært at definere endegyldigt, hvad mine primære arbejdsopgaver er.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Der er aldrig to dage, der er ens. Jeg får lov til at deltage i mange spændende møder, hvor jeg kommer i kontakt med mange forskellige inspirerende interessenter. Jeg bliver inddraget i rigtig mange ting, som giver mig stor indsigt i alle de projekter, vi har gang i. Jeg lærer noget nyt hver dag.

En af de mest udfordrende opgaver er det store tidspres, der kan forekomme, når et projekt er ved at være færdigt.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg anvender hyppigt mine tilegnet kommunikationsværktøjer i både skrift og tale med samarbejdspartnere og interessenter. Derudover er virksomhedsstudier og forståelsen for, hvordan virksomheder fungerer internt og eksternt en stor del af værkstøjskassen, når man skal kommunikere udadtil.

  • Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos KOM-KBH A/S?

1. Et rigtig godt fællesskab med skønne kollegaer

2. Tillid og ansvar fra ledelsen

3. Uformelt arbejdsmiljø

  • Hvorfor er KOM-KBH A/S en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Jeg sætter stor pris på, at det er en flad struktur, hvor der altid er mulighed for sparring og kontakt direkte med ledelsen, samtidig med at der altid bliver lyttet til en og inddraget i projekterne.

Man bliver tildelt spændende opgaver, hvor man i høj grad bliver udfordret. Jeg lærer en masse relevante ting, som jeg kan bruge på mit studie, hvilket giver en kæmpe fordel, når der skal skrives opgaver. Der er altid plads til sociale arrangementer, hvor humøret altid er i top.

Læs mere om KOM-KBH A/S

Mød andre kandidater KOM-KBH A/S


Annoncer