-
Nikolaj Uglvig Svendsen
- Ansat siden 2019
- Bachelor i Erhvervsøkonomi, HA - Kandidat i Innovation Management & Business Development
-
Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?
Jeg sidder i marketingafdelingen hos Conversio og er ansvarlig for Marketing Automation både internt og eksternt samt facilitering af diverse workshops i forbindelse med større kundeprojekter. Jeg arbejder med den forretningsmæssige forståelse i den digitale kunderejse, som jeg bruger til at indsamle og analysere data og opsætte automatiske flows, som er med til at skabe blandt andet nysalg og loyalitet. Mine primære arbejdsopgaver i forbindelse med Marketing Automation handler i store træk om at levere det rigtige budskab til den rigtige målgruppe på det rigtige tidspunkt på den rigtige platform.
-
Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?
Det er enormt spændende at udtænke og implementere skræddersyede Marketing Automation løsninger for vores kunder og løbende optimere processerne, så kunden får det maksimale ud af løsningen. Det er samtidig udfordrende, da der sjældent er to kundeopgaver, der er ens, når det kommer til Marketing Automation. Det kræver, at man tager den enkelte kundes forretning og målgruppe i overvejelserne samtidig med, at der kan være forskellige målsætninger for, hvad de ønsker at bruge Marketing Automation til.
-
Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?
Jeg bruger særligt de læringer, jeg har tilegnet mig fra min kandidatuddannelse dagligt i forbindelse med min stilling. Mange af mine arbejdsopgaver kræver, at man er i stand til at udtænke en række processer og være nytænkende og omstillingsparat, når der skal udarbejdes flows i forbindelse med Marketing Automation. Derudover bruger jeg også elementer af min uddannelse i forbindelse med analysering af data, for at jeg er i stand til løbende at foretage optimeringer. I forhold til facilitering af diverse workshops bruger jeg stadig øvelser, som jeg lærte fra uddannelsen, og hvordan man samtidig skaber rammerne for en vellykket og værdiskabende workshop.
-
Hvad er de tre vigtigste ting for dig i dit arbejde hos Conversio?
Mine kolleger, faglig og personlig udvikling gennem mine arbejdsopgaver og at jeg kan mærke, at jeg både er med til at skabe værdi for Conversio og i særdeleshed også for vores kunder
-
Hvorfor er Conversio en attraktiv organisation for dig at arbejde i?
Jeg føler, at Conversio skiller sig ud fra mængden ved at have nogle helt unikke rammer for sine medarbejdere. Conversio er en åben arbejdsplads, hvor der, på trods af det høje faglige og professionelle niveau, er en uformel tone mellem lederne og medarbejderne på tværs af de forskellige afdelinger. Desuden investerer Conversio mange ressourcer i medarbejderpleje, hvilket man tydeligt mærker gennem diverse fællesarrangementer året rundt. Derudover er Conversio et Hus, hvor der hele tiden sker nye ting både internt samt eksternt, som er med til at skubbe virksomheden i en spændende retning forretningsmæssigt, og det er en fornøjelse at være en del af rejsen.