Administrations- og Servicestyrelsen - En del af Skatteministeriet
Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt
Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver, fordi vi effektivt varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner.
Administrations- og Servicestyrelsens ydelser er essentielle for den samlede opgaveløsning i Skatteministeriets koncern. Det kræver, at vi både leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.
En kultur præget af høj faglighed, godt kollegaskab og ansvar
Vore opgaver spænder vidt, og det samme gør vores medarbejdersammensætning. Så uanset om du brænder for økonomi, jura, rekruttering, analyse eller administration, så har du mulighed for at en meningsfuld karriere hos os. Vi har højt til loftet, giver ansvar til medarbejderne og stræber hele tiden efter at blive den bedste samarbejdspartner for de øvrige styrelser.
Vores unikke sammensætning er med til at forme vores åbne og positive kultur, hvor der er plads til humor, og hvor vi værdsætter et stærkt bånd til kollegerne og tætknyttede teams.