Søg uddannelse 👉

Susanne Savizki-Bøhm, HR Coordinator, Top-Toy

Mød Susanne Savizki-Bøhm, der arbejder i TOP-TOY’s HR afdeling. Susanne fortæller her om sine primære opgaver, som blandt andet omfatter ledelsesrådgivning.

  • Kan du kort beskrive det forretningsområde, du beskæftiger dig med og dine primære arbejdsopgaver?

Jeg arbejder i TOP-TOY’s HR afdeling. Her arbejder jeg som HR Coordinator, hvor mine primære opgaver er ledelsesrådgivning til vores BR og TOYS”R”US butikkers managers, og sørger også for at alle vores butiks- og lageransatte modtager ansættelseskontrakter. Herudover har jeg mange andre opgaver, såsom administrative opgaver i form opdatering af vores personalehåndbøger, administration af medarbejdercyklus, og meget mere. Men det er ikke alt sammen administrativt, da jeg ligeledes mødes vores nordiske kollegaer, hvor jeg træner og sparer med dem om vores HR systemer, og skal påbegynde store manager træning i vores HR systemer, for at uddanne vores managers i brugen af vores HR systemer.

  • Hvad er de mest spændende og udfordrende opgaver i dit job?

Det er særligt interessant for mig, at arbejde med vores store managers. Når man har mulighed for at spare med dem vedrørende overenskomst og medarbejderrelaterede spørgsmål, så lærer jeg meget, som jeg kan gøre brug af i fremtiden, samtidig med at jeg kan være en support for manageren.

Desuden finder jeg det interessant, at vi fortsat udvikler på vores HR systemer, og udvikler og optimerer vores processer. Det får en til at skulle tænke ud af boksen, og overveje hele processen, og hvor der kan ske optimeringer og forbedringer, og ikke mindst, hvordan man sikrer compliance i alt, hvad man gør.

  • Hvordan bruger du din uddannelse i din nuværende stilling?

Jeg bruger min uddannelse i forbindelse med rådgivningen af managers og brugen af overenskomst og lovgivning. Desuden har jeg en lang fortid i detailbranchen, som jeg giver mig en større forståelse for, hvordan man tænker i butikkerne, og hvorfor man agerer som man gør. Min erfaring sammen med min uddannelsesbaggrund danner et solidt grundlag for at kunne rådgive managers, men også have øje for vores processer når det kommer til gennemførsel og optimering. Her kan jeg nævne, at jeg udviklede en Quick Guide til oprettelse af medarbejderrekvisitioner. Dette har givet Store Managers et bedre overblik og skabt større validitet i vores medarbejderstamdata.

  • Hvilke tre ting er de vigtigste for dig ved at arbejde i din virksomhed?

At jeg er en del af et større team. Ikke kun mine direkte kollegaer, men også mine kollegaer på tværs i organisationen. Det er fedt at have et samarbejde med mine kollegaer, også selvom det tit foregår på en telefon. Det gør dog glæden endnu større, når man endelig mødes med sine kollegaer ansigt til ansigt, og får sat ansigt på de mennesker, som man ofte taler med i diverse situationer.

Vi har det også sjovt når vi tager på arbejde. Hermed ikke sagt, at vi ikke også arbejder benhårdt. Men vi har en god tone, og støtter hinanden. Det skaber et godt arbejdsmiljø, hvor man har mulighed for at lave sjov med hinanden i hverdagen, og grine, så ikke kun fingermusklerne bliver trænet på tastaturet, men også lattermuskerne bliver aktiveret.

Sidst men ikke mindst, er det enormt givende, at vi skaber resultater. Vi går hver dag på arbejde for at blive bedre til det vi gør og udvikle vores forretning. Vi kommer på arbejde for at vinde, og vinde i fællesskab.

  • Hvorfor er TOP-TOY en attraktiv virksomhed for dig at arbejde i? 

Med min erfaring indenfor detail er TOP-TOY yderst interessant for mig at arbejde i, da jeg får mulighed for at udnytte mine kompetencer fra min butikskarriere i samspil med min uddannelse, og få en professionel udvikling. Desuden gør mine skønne kollegaer, virksomhedens kultur og historie og vores kontinuerlige udvikling, det interessant at komme på arbejde hver dag.

Mød andre medarbejdere fra TOP TOY


Annoncer